12 Aralık 2012 Çarşamba

Özge'nin Yemekleri

Kızım bu aralar sınavlarından vakit kaldıkça yemek yapmaya merak sardı. Yemek dediysem öyle basit şeyler değil. İlk denediği inanamıyacaksınız ama MANTI. İkinciside mantıdan iki gün sonra yaprak sarma. Mantı hamurunu benim tarifimle kendisi yoğurdu. Kıymasını hazırladı hamuru açtı ve mantıları küçük küçük yaptı. Bu    hoşuna gitti. Yaprak sarmanın içinde yardımcı oldum ama sarması ona ait. Bunda biraz sıkıldı ama yarım bırakmadı. Ellerine sağlık güzel kızımın. ( Bana artık karada ölüm yok:))))













11 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

hemde mantı sarmaa.kızımda yok canım.kıskandım valla.özgenin ellerine sağlık.sevgiler.

nevininyemekleri dedi ki...

teşekkür ederim canım. Hazır önüne gelmesi süper:)

durutarifler dedi ki...

Bir anne daha ne ister. Valla yaşadınız
Bloğunuza bayıldım
Sevgiler

nevininyemekleri dedi ki...

Gerçekten öyle sevgili Nilay. Bloğumu beğenmenede çok sevindim. Teşekkür ederim. benden de kocaman sevgiler:)

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

uğraştırıcı şeyler yapmak vakit alıyor ama yerken hiç öyle değil çok lezzetli hemen bitiveriyor :)

nevininyemekleri dedi ki...

Doğru söylüyorsun sevgili Damla. Ama artık hemen bitiren ben olucam:)

Miniklerimle mutfakta ..! dedi ki...

Ooo benm de kizm buyusun ins da o da yapsn.ne guzel olur onlardan yemek

Unknown dedi ki...

Canım maşallah kızında pek hamarat
sevdiğim iki lezzet bir arada elle
rinize sağlık sevgiler...

nevininyemekleri dedi ki...

İnşallah canım.Allah sağlıkla büyümelerini görmeyi nasip etsin oda yapar.

Tarif diyarı dedi ki...

Maşallah en zor yemekleri hazırlamış kızınız ellerine sağlık artık sizin yükünüz biraz hafiflemiştir:))Sevgiler

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

ohhhh süper kızınızın mutfağa meraklı olması ne güzel gerçekten size karada ölüm yok..Sevgiler..