8 Aralık 2012 Cumartesi

Kereviç



Malzemeler    :    2 yumurta
                          1 paket oda sıcaklığında margarin
                          1 kahve fincanı sıvıyağ
                          1,5 çay bardağı pudra şekeri
                          1 paket kabartma tozu
                          Aldığı kadar un

İç malzemesi :   1 su bardağı ceviz
                               1 tatlı kaşığı tarçın
                               1/2 su bardağı toz şeker

Üzeri için       .    Pudra şekeri




Yapılışı           :    Oda sıcaklığındaki margarine tüm malzemeleri yediriyoruz. Ele yapışmayan kulak memesi kıvamında bir hamur yapıyoruz. Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp birbirine karıştırdığımız malzemelerden  içine birer tatlı kaşığı koyup kapatıyoruz. Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizip fırında beyaz kalacak şekilde pişiriyoruz. Fırından çıkardıktan sonra soğutup üzerlerine pudra şekeri serperek servis yapın. Afiyet olsun.


7 yorum:

Unknown dedi ki...

hiç yemedim ama lezzetli görünüyor,ellerine sağlık canım...

birincisin dedi ki...

Ceviz ve tarçınla nefis bir kurabiye türü olmuş,ellerine sağlık.Sevgiler:)

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

şimdi kahvemin yanına ne güzel giderdi..kurabiye kutum boşaldıda:))

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

tadını merak ettiğim kurabiyelerden biri, sanırım deneyeceğim, ellerinize sağlık...çok güzel görünüyor...

anne eli gibi dedi ki...

yedim ama henüz yapmak kısmet olmadı,çok güzel bir kurabiyedir.ellerine sağlık...

Gurme Şirine dedi ki...

bende hiç yemedim...
ama tadını merak ettim...
ellerine sağlık canım......

susamcorekotuFeriha dedi ki...

içli kurabiyeler cazip oluyor yani benim için :))
eline sağlık
sevgiler