20 Kasım 2012 Salı

Palamut tava ve Kıvırcık Salata

Nar gibi kızarmış palamut ve kıvırcık salatası ben ki evlenene kadar ağzına balık sürmemiş biri olarak şans buya kahvaltıda bile balık yiyen bir eşle evliyim.Onun sayesinde yemediğim balık yok sanırım. Ama kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır bu sayede kızım denizden babam çıksa yerim mantığına sahip oldu.  Ayrıca nacizane ben balık kızartırken mısır tamamen mısır unu kullanıyorum ve içine kırmızı toz biber katıyorum. Dışı çıtır içi yumuşak oluyor. Tavsiye ederim.






8 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

palamutu çok severim canım.nefis olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

Gurme Şirine dedi ki...

tek kelimeyle süper...
ben çok sık yapmıyorum ama yaptım mıda bayıla bayıla yerim :))
ellerine sağlık canım...

*mehtap dedi ki...

nefis göründüler ,salatada var..Ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Bayılırım canım ellerine sağlık sevgiler...

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

MERHABALAR ZİYARETİNİZE GELDİM
ÇOK BEĞENDİM
ELLERİNİZE SAĞLIK

nevininyemekleri dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim. Kocaman öpüyorum.

lezzettabağı dedi ki...

paklamutu geçen ay çokca tükettik hala var tezgahlarda bence de eşini iyi şeylere alıştırmış sizi ne güzel.. diğer tarşiflerinizi de çok severek okumaya başladım bile güzel paylaşımlarda bulunmak üzere sevgiyle kalın. kızınızı çoook öpüyorum..

nevininyemekleri dedi ki...

Çok teşekkür ederim Şükran hanım nazik yorumlarınız için. Hoşgeldiniz. Bizde sizi kocaman öpüyoruz:)))