27 Ocak 2013 Pazar

Kereviz Salatası

Kış geldiğinde en çok kereviz alırız. Ailece yemeğini, salatasını çok severiz.  Tavsiye ederim mutlaka yapın.


Malzemeleri   :  1 adet büyük boy kereviz.
                        2 yemek kaşığı mayonez
                        4 yemek kaşığı yoğurt
                        2 diş sarımsak   tuz
                        pul biber ve sıvıyağ



Kevizi rendeleyelim. Bir kapta mayonez,sarımsak,yoğurt ve tuzu karıştıralım. Kerevizlerin üzerine dökelim. Yağda yaktığımız pul biberi üzerine gezdirelim.Afiyet olsun.

4 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

hayatımda hiç kereviz yemedim :((
ellerine sağlık canım...

Tarif diyarı dedi ki...

Kereviz salatasını çok severim kendim için 1 tane kereviz alıyorum:)bizim evde benden başka yiyen yok:(ellerine sağlık arkadaşım.Sevgiler

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

kereviz salatasına bayılırımmmm..Ben ceviz de koyuyorum içine bir de üzerine yağ yakmamıştım..Eminim bu hali de çok güzeldir..Ellerine kollarına sağlık..Karnım acıktı ve böyle görüntüler şu anda daha da acıktırıyor beni..Napıcazzz:))

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

kereviz sevdiğim bir lezzet, güzel bir görüntü, bir de böyle deneyebilirim, ellerinize sağlık...